Am modificat aplicatia NexusERP (v.17.26.15.) astfel incat sa nu fie permisa anularea unei comenzi de client in cazul in care aceasta are bonuri fiscale asociate (validate si neanulate)

La data de 3 Noiembrie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Blocare anulare comanda incasata (partial sau total) prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail şi modulul Comenzi clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.26.15 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.17.26.15 | Nexus Media