Am adaugat in aplicatia NexusRetail (v.17.21.47) in pagina Optiuni, Dispozitive, setarea "Tiparire comanda client la validare".

Astfel, in cazul in care aceasta bifa este setata, la validarea unei comenzi de client, este listata o nota nefiscala cu detaliile privind comanda (pe imprimanta setata pentru tiparirea bonului nefiscal).

In plus, in cazul in care se face o incasare de avans pentru comanda, bonul fiscal se poate regasi in pagina de tranzactii si se poate (re)tipari comanda asociata liniei de avans.

La data de 8 Septembrie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate tiparire comanda client nefiscala din aplicatia NexusRetail prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.19.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.17.19.0 | Nexus Media