In aplicatia Nexus Gestionare Membri , in fereastra 'Alte incasari' din modulul Membri am optimizat operarea. Astfel, incepand cu update-ul 17.22. au fost efectuate urmatoarele modificari:

  • am pus setari (pe utilizatorul curent) pentru salvarea contului, tipului de document si carnetului folosit la incasare;

  • dupa selectarea contului se completeza automat tipul documentului cu ultimul folosit de utilizator sau in lipsa acestuia cu primul din lista

  • pentru documentele pentru care exista carnet, va fi selectat ultimul carnet utilizat de utilizatorul curent (daca exista, valabil in contextul curent) sau ultimul carnet folosit.


  • La data de 14 Septembrie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Fereastra 'Alte incasari' - optimizare operare prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Gestionare membri şi modulul Membri.

    Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.22.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

    Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

    | v.17.22.0 | Nexus Media