Am introdus in Nexus WMS crearea de documente generice (comenzi depozit) in care se adauga produse prin scanarea codului de bare sau cautare dupa denumire.
Pentru fiecare articol se va putea specifica cantitatea, numarul de lot si sau data expirarii.
Dupa inchiderea acestei comenzi produsele din comanda respectiva pot fi adaugate prin asistenti in modulele: NIR, transfer, bonuri de consum, facturi client, inventar

La data de 29 Septembrie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Crearea de documente generice in Nexus WMS in care se adauga produse prin scanari prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi furnizori.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.17.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.17.17.0 | Nexus Media