In aplicatia Xecutive.Retail, in cazul in care se stabileste in pagina CASIER "Blocheaza vanzarea in cazul in care casa de marcat nu functioneaza", se verifica daca sunt bonuri cu eroare la tiparire, la adaugarea primului produs pe primul bon de la deschiderea aplicatiei, inainte si dupa validarea bonului.

Aparitia langa butonul de logare a iconitei de avertizare anunta existenta bonurilor cu eroare la tiparire la casa de marcat.

Prin click asupra iconitei de avertizare:
• Nu s-au operat bonuri in aplicatie sau bifa "Casierul are drept de retiparire aupra ultimului bon cu eroare la tiparire" din pagina CASIER nu este setata => se afiseaza aplicatia Xecutive.EcrPrint pentru gestionarea bonurilor cu eroare in pagina ERORI PRINTARE
• Bifa din pagina CASIER "Casierul are drept de retiparire aupra ultimului bon cu eroare la tiparire" este stabilita => apare un mesaj de confirmare a retiparirii ultimului bon cu eroare

La data de 14 Aprilie 2011 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Retiparire ultimul bon cu eroare la tiparire in aplicatia Xecutive.Retail prin modificarea procedurilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această modificare de procedră o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 11.18.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.11.18.0 | Nexus Media