In aplicatia Xecutive.Ecr.NET.POS, bifarea setarii "Blocheaza vanzarea in cazul in care casa de marcat nu functioneaza", din pagina CASIER, pagina OPTIUNI, sectiunea MANAGEMENT implica verificarea casei de marcat in urmatoarele situatii:
• inainte de adaugarea primului produs pe noul bon, in cazul in care ultimul bon nu s-a tiparit cu succes la casa de marcat sau bonul curent este primul bon care se realizeaza de la deschiderea aplicatiei
• la apasarea butonului "Validare Bon" din interfata de incasare

In ambele situatii, in cazul in care casa de marcat nu functioneaza corect vanzarea este blocata.

Setarea avuta in vedere se aplica doar pentru casa de marcat DATECS cu driverele "TextSell.exe" si "Selltext.exe".

La data de 10 Decembrie 2010 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Blocare vanzare in cazul in care casa de marcat nu functioneaza in aplicatia Xecutive.Ecr.NET.POS prin modificarea procedurilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această modificare de procedră o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 10.71.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.10.71.0 | Nexus Media