Adaugare client, delegat, adresa de livrare direct din interfata de vanzari in tipul de interfata Supermarket Mixt, in aplicatia Xecutive.Ecr.NET.POS

In aplicatia Xecutive.Ecr.NET.POS, in interfata Supermarket Mixt, inainte de a adauga produsele in factura este necesara alegerea urmatoarelor date:
• Date client
• Date delegat
• Date livrare: adresa si data de livrare
• Agent de vanzari
Clientul poate fi cautat dupa cod card sau dupa denumire. In cazul in care clientul este cautat dupa denumire, se efectueaza urmatorii pasi:
• Se introduce numele clientului sau o parte din numele acestuia, utilizand tastatura calculatorului sau tastatura virtuala
   • daca s-au gasit clienti conform cheii de cautare, apare o interfata de selectie a clientului
   • daca nu s-a gasit vreun client conform cheii de cautare, se afiseaza o fereastra de confirmare prin care utilizatorul este intrebat daca doreste sa adauge un client cu numele cautat
      • daca utilizatorul opteaza pentru adaugarea clientului cautat, apare o fereastra de adaugare in care se pot introduce datele clientului
      • dupa salvarea clientului, acesta este selectat automat in factura
Dupa stabilirea datelor clientului, se selecteaza datele pentru delegat astfel:
• clientul are delegati - apare o interfata de selectie a delegatului
• clientul nu are delegati - se afiseaza o fereastra de confirmare, prin care utilizatorul este intrebat daca doreste sa adauge un delegat pentru clientul curent
   • daca utilizatorul alege sa adauge un delegat, apare o fereastra de adaugare in care se pot introduce datele pentru noul delegat
   • dupa salvarea delegatului, acesta este selectat automat in factura
In urma selectiei delegatului, se stabilesc datele de livrare daca este bifata setarea "Este necesara selectia datelor de livrare la crearea facturii, in interfata Supermarket Mixt", din pagina CASIER, sectiunea OPTIUNI, pagina MANAGEMENT.
• clientul are adrese de livrare - apare o interfata de selectie a adresei de livrare
• clientul nu are adrese de livrare - se afiseaza o fereastra de confirmare, prin care utilizatorul este intrebat daca doreste sa adauge o adresa de livrare pentru clientul curent
   • daca utilizatorul alege sa adauge o adresa de livrare, apare o fereastra de adaugare in care se pot introduce datele pentru adresa de livrare
   • dupa salvarea adresei de livrare, aceasta este selectata automat in factura
   • apare o interfata de selectie a datei de livrare
Ultimul pas consta in selectia agentului de vanzare.
In urma selectiei datelor pentru client, livrare, agent de vanzare se pot introduce produse pe factura.