In interfata de vanzari Xecutive.Ecr.NET.POS, casierul poate sa incaseze comenzile clientilor daca dreptul asupra acestei operatiuni este setat in pagina CASIER.
Casierul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
• Sa caute clientul dupa denumire;
• In interfata speciala cu lista de clienti gasita conform cheii de cautare, se apasa butonul INCASARE COMENZI;
• Apare o interfata speciala cu lista de comenzi ale clientului selectat;
• Daca se doreste incasarea produselor de pe o anumita comanda, se selecteaza comanda respectiva si se apasa butonul SELECTIE;
Se pot adauga mai multe comenzi intr-un bon fiscal, insa nu este permisa adaugarea de alte produse decat produse de retur avans pe bonul fiscal care contine comenzi ale clientilor.
Dupa crearea unei comenzi, se poate incasa un avans in interfata de vanzari, prin introducerea codului de produs avans stabilit in pagina SETARI GENERALE, setarea COD PRODUS AVANS, urmat de caracterul "." si valoarea avansului.
Pentru a scadea din valoarea comenzii avansul platit de client, se introduce in bonul fiscal un produs retur avans prin introducerea codului de produs retur avans stabilit in pagina SETARI GENERALE, setarea COD PRODUS RETUR AVANS, urmat de caracterul "." si valoarea de retur.

La data de 11 Iunie 2010 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Incasarea comenzilor de la clienti in interfata Xecutive.Ecr.NET.POS prin crearea unei proceduri noi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această procedură nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 10.30.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.10.30.0 | Nexus Media