Inchiderea fiscala in aplicatia Xecutive.ECR.NET.POS

In aplicatia Xecutive.ECR.NET.POS, inchiderea fiscala trebuie sa se realizeze la o anumita perioada de timp stabilita de utilizator prin setarea PERIOADA MAXIMA INCHIDERE FISCALA(ORE) in pagina CASA DE MARCAT, sectiunea MANAGEMENT. La consumarea perioadei de timp setate se blocheaza vanzarea de produse pana la efectuarea inchiderii fiscale prin parcurgerea urmatorilor pasi:
• Se apasa butonul INCHIDERE FISCALA din dreapta panoului principal de comanda
• Daca exista bonuri netiparite, apare un mesaj de avertizare pentru a fi gestionate din pagina GESTIONARE ERORI CASA DE MARCAT, sectiunea MANAGEMENT
• Apare o interfata speciala pentru inchiderea fiscala
   • Se seteaza data listarii raportului Z la casa de marcat
   • Se seteaza data contabila - data implicita este data curenta
   • Se apasa butonul SALVEAZA - moment in care se salveaza data listarii ultimului raport Z, data contabila, numarul ultimului raportul Z tiparit si numarul de bon se reseteaza la 0.
   • Se revine in interfata principala de vanzare
   • Pentru a anula inchiderea fiscala, se apasa butonul REVOCARE si se revine in interfata principala
In situatia in care perioada maxima de inchidere fiscala se seteaza la valoarea 0, in fiecare zi la miezul noptii utilizatorul este informat printr-un mesaj de avertizare ca trebuie sa realizeze urmatoarele operatii:
• Daca interfata de vanzari este de benzinarie, sa listeze raportul de tura prin apasarea butonului RAPORT DE TURA, situat in dreapata panoului de comanda
• Sa efectueze inchiderea fiscala in aplicatie, asa cum s-a detaliat mai sus
• Sa listeze raportul Z la casa de marcat.
In ambele cazuri de setare a perioadei maxime de inchidere fiscala, vanzarea este blocata in interfata de vanzari pana la realizarea inchiderii fiscale.