Aceasta modificare se aplica urmatoarelor module din Xecutive.SQL: Facturi clienti, Casa, Banca, Bonuri de consum, Bonuri de predare.
Numerotarea documentelor pe baza carnetelor predefinite se modifica astfel:
In cazul in care carnetul selectat are numerotare automata, numarul este needitabil si va fi alocat in momentul validarii.
Alocarea automata a numerelor va tine cont de documentele validate (anulate sau nu) deja operate pe carnetul selectat. Prin urmare, la stergerea ultimului document, numarul acestuia va fi reutilizat.
Introducerea manuala a seriei si numarului in cazul unui carnet automat e posibila prin selectarea optiunii corespunzatoare din Instrumente->Setari generale. In acest caz e necesara o atentie deosebita la introducerea numarului deoarece va afecta alocarea automata pentru documentele ulterioare.
Carnetele definite pe un tip de document vor putea avea aceeasi serie doar in cazul in care plajele de numere nu se suprapun.
Carnetele epuizate nu se sterg ci se marcheaza doar ca fiind inactive.
Atentie! In timpul update-ului numerele actuale ale documentelor vor fi corectate, astfel incat orice caracter nenumeric va fi mutat pe campul Sufix.
La data de 7 Mai 2010 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Numerotare documente prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.
Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 10.16.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.10.16.0 | Nexus Media