Datecs.POS.Xecutive

Am modificat procedura de salvare a bonului fiscal in baza de date, in sensul rezolvarii situatiilor de lipsa a conexiunii la baza de date tocmai in perioda in care bonul este tiparit si confirmat de imprimanta fiscala.
Solutiile propuse, in acest caz, de catre sistemul de tratare a erorilor inglobat in aplicatie sunt:
- incercarea de reconectare si salvarea bonului;
- inchiderea aplicatiei > rezolvarea problemei de conexiune la internet > la relansarea aplicatiei bonul (stocat provizoriu) este salvat in baza de date.

La data de 12 Ianuarie 2010 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Optimizari pentru lucru utilizand conexiuni prin internet prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Datecs.

Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 10.0.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.10.0.0 | Nexus Media