Am adaugat in aplicatia NexusERP (v.17.9.9.), in fereastra "Setari generale', pagina "Puncte de lucru", setarea "Permite incasari/plati pe conturi alocate altor puncte de lucru decat al facturii" (salvata pe societate si punct de lucru).

Astfel, in documentele financiare, in lista de facturi disponibile pentru incasare/plata vor fi disponibile doar facturile de pe gestiunile cu acelasi punct de lucru ca si documentul de plata curent.

De exemplu, contul 5311.05 are configurat in BV punctul de lucru 5. La operarea platilor/incasarilor vor fi disponibile doar facturile de pe gestiunile cu punct de lucru 5.

La data de 4 Aprilie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Optiune noua: Permite incasari/plati pe conturi alocate altor puncte de lucru decat al facturii prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Casa in lei.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.3.26 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.17.3.26 | Nexus Media