Modul Urmarire Clienti
Am introdus raportul Scadentar
Acest raport este util atunci cand se folosesc mai multe transe de plata pentru o factura si se urmareste situatia incasarilor.

La data de 10 Septembrie 2009 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Urmarire clienti - raport Scadentar prin crearea unui raport nou în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Aceast raport nou îl veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 9.29.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.9.29.0 | Nexus Media