Am adaugat in editarea unei facturi de client din aplicatia NexusERP (v.16.38.), pe pagina "Optiuni factura", campul "Facturist" (din nomenclatorul de personal). Acesta va aparea pe raportul "Factura" in partea de jos, deasupra datelor privind expeditia.

Acest camp a fost introdus pentru a acoperi cazurile in care utilizatorul care listeaza factura de client difera de utilizatorul care o creeaza si pe cele in care factura se trimite pe mail si se ataseaza la validare si nu se cunosc date despre utilizator.

Implicit se autocompleteaza cu datele utilizatorului logat in aplicatie in cazul in care este atasat unui salariat din nomenclatorul de personal (functionalitate implementata si pentru facturile operate pana in prezent).

La data de 29 August 2016 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Introducere camp "Facturist" in cadrul editarii unui document "Factura client" prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 16.38.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.16.38.0 | Nexus Media