Am modificat aplicatia NexusERP (v.16.32.86. si v.16.33.) astfel incat la adaugarea unui document de casa, in cazul in care utilizatorul logat in aplicatie este asociat unui salariat din nomenclatorul de personal, atunci acesta sa fie autocompletat automat in campul "Casier".

La data de 20 Iulie 2016 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adaugare automata a datelor casierului la operarea unui document de casa in functie de utilizatorul care este logat in aplicatie prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Casa in lei.

Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 16.34.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.16.34.0 | Nexus Media