Am inclus in modulul "Parteneri" din aplicatia NexusERP (v.16.32.) pagina "Banci". Astfel, utilizatorul poate adauga pentru un partener mai multe banci, pe care le poate vizualiza din cadrul modulelor "Parteneri", "Urmarire clienti", respectiv "Urmarire furnizori" in partea de detalii, cu posibilitatea de deschidere a bancii.

Odata cu aceasta modificare, campurile "Banca", "Contul" si "Cod BIC" din cadrul editarii unui partener sunt inactivate, fiind preluate valorile de pe banca adaugata pe partenerul curent, cu bifa "Utilizez banca la facturare" din nomenclatorul de banci.

Pentru a vizualiza in cadrul modulului de banci doar bancile societatii curente (care nu sunt atasate unui partener) se poate filtra rapid dupa bifa "Banca proprie".

La data de 8 Iulie 2016 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate adaugare banci multiple pentru un partener in aplicatia NexusERP prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Parteneri.

Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 16.33.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.16.33.0 | Nexus Media