In Nomenclatorul de gestiuni am creat posibilitatea selectiei, pentru fiecare gestiune, a punctelor de lucru care au drept suplimentar de vizualizare asupra documentelor din respectiva gestiune.
Astfel, in cazul unui utilizator alocat unui punct de lucru, vor putea fi vizualizate documentele din gestiunile punctului sau de lucru si din gestiunile pentru care s-a acordat drept suplimentar de vizualizare documente.

La data de 2 Iunie 2016 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Drept suplimentar de vizualizare documente pentru fiecare gestiune pentru utilizatorii punctelor de lucru prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Gestiuni.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 16.25.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.16.25.0 | Nexus Media