În aplicația Nexus, am adăugat o funcție de avertizare, care, la validarea facturii de client trimite pe email raportul ales.
Raportul este trimis tuturor delegaților partenerului facturii, adăugați pe tabul Delegați, din modulul de Parteneri ce au bifată opțiunea primește factura și au completat câmpul email.
Modificarea este funcțională începând cu update-ul 19.17

La data de 4 Aprilie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Trimitere factura la validare delegaților asociați pe partener prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Parteneri.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.17. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.17 | Nexus Media