


Începând cu Ianuarie 2025, facturile emise către instituțiile publice trebuie să conțină și informații referitoare la codul CPV al articolelor.
În Nexus, codurile CPV trebuie definite la nivelul fiecărui articol, în pagina Coduri echivalente, tip = Cod CPV. Aceste coduri vor fi incluse în fișierul XML aferent eFactura, în elementul CommodityClassification, cu listID = STI, doar dacă acestea sunt completate pe articol și dacă clientul are definită calitatea de instituție bugetară (bugetar) în nomenclatorul de Parteneri.
În plus, pentru a asigura respectarea reglementărilor, începând cu versiunea 25.1, am inclus și un model de avertizare blocantă, care va bloca validarea facturilor către insituțiile publice dacă pe factură există articole fără cod CPV specificat.
La data de 26 Martie 2025 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Transmiterea codurilor CPV în eFactura pentru facturile emise către instituțiile publice prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.
Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.15. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro,
iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.24.15 | Nexus Media