


Începând cu versiunea 25.6, în pagina „Aplicație” din „Setări generale” a aplicatie Nexus ERP a fost introdusă o nouă setare: „Adrese e-mail pentru asistență”. Aceasta permite configurarea unei liste de adrese de e-mail către care se vor putea trimite erorile apărute în aplicație. Setarea se aplică pentru toate societățile și toți utilizatorii.
În cazul în care se va dori trimiterea către mai multe contacte, acestea se vor introduce separate prin virgulă în câmpul menționat.
In aplicatia Nexus, atunci când apare o eroare, dacă utilizatorul apasă butonul "Solicită asistență", câmpul destinatar va fi precompletat automat cu adresele configurate, fiind posibilă modificarea ulterioară (se pot elimina adrese sau adăuga). La apăsarea butonului „Trimite”, mesajul de eroare va fi expediat către toate adresele de e-mail specificate.
Această funcționalitate este disponibilă și în aplicația Nexus Easy Retail. În cazul apariției unei erori, utilizatorul poate solicita asistență direct din pagina de afișare a erorii, iar un e-mail cu detaliile relevante va fi trimis automat la adresele configurate în noua setare.
Această setare simplifică procesul de suport și asigură o comunicare mai rapidă și mai eficientă cu echipa de asistentă.
La data de 1 Iulie 2025 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Setare nouă, Adrese e-mail pentru asistență, în Setări generale prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.
Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 25.6. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro,
iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v. urmatoare | Nexus Media