În cadrul modulului Registru corespondență am inclus posibilitatea de utilizarea a aprobărilor. Aprobările sunt utile pentru verificarea de către utilizatorii supervizori a unor condiții configurabile, de efectuare a acțiunilor de validare, devalidare și stergere a documentelor înainte de realizarea efectivă a acestor acțiuni.
De asemenea, în pagina de editare a documentelor, am adăugat butonul "Deschid document" care deschide documentul asociat.
Modificarea va fi disponibilă începând cu versiunea 19.17

La data de 28 Martie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Registru corespondență - Aprobări prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Registru corespondenta.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul urmatoare. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media