Am introdus in Nexus ERP in cadrul modulului Urmarire clienti la raportul Centralizare facturi si incasari campurile (afisare/filtrare/grupare):

  • Sold (deviz)
  • Total factura (deviz)
  • Suma incasata (echiv lei)
  • Presc Deviz (factura)
  • Nume Deviz (factura)
  • Presc Deviz (incasare)
  • Nume Deviz (incasare)
  • Reglement factura

    La data de 5 Decembrie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Raport Centralizare facturi si incasari - informatii deviz incasare prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

    Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.19 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

    Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

    | v.18.19 | Nexus Media