În versiunile Nexus Easy Retail 23.10.160 și 23.11.24 a fost introdusă funcționalitatea de închidere a unei comenzi cu avans. Astfel, operatorul poate încasa un avans direct din aplicație, prin intermediul butonului „Închide comandă cu avans”. Sistemul permite înregistrarea mai multor articole de tip avans (utile în cazul comenzilor cu cote diferite de TVA), iar la închiderea finală a comenzii, avansurile sunt stornate automat pe bonul fiscal, urmând să se încaseze doar diferența.
Pentru detalii suplimentare privind încasarea unui avans pentru o comanda de la client din aplicația Nexus Easy Retail accesați link-ul din Dosc Nexus ERP.
La data de 31 Mai 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Procedură încasare avans aferent unei comenzi și reluare comandă client cu storno avans în aplicația Nexus Easy Retail prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.
Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.10.160. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro,
iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.22.11.273 | Nexus Media