Am modificat aplicația Nexus Easy Retail (v. 23.10.160 si v. 23.11.24) astfel încât închiderea unei comenzi de la client să poata fi realizată cu încasarea unui avans de la client. Acest lucru se poate realiza de pe butonul din meniul din dreapta al aplicației, "Inchid comandă cu avans". Se va salva comanda de client și se va iniția un bon nou, pe care operatorul trebuie sa introducă doar articole de tip avans și pe care îl poate încasa ca un bon normal, cu orice modalitate de plată.
Acest mod de operare permite introducerea mai multor articole de tip avans, pentru cazurile în care comanda inițială conține articole cu mai multe cote de tva. Spre exemplu, la un magazin cu domeniu de activitate optică medicală, comanda inițială poate să conțină rame pentru ochelari, cu cota de tva 19 % si lentile cu cota 9 %. Avansurile vor fi introduse în acest caz separat, pentru a se tipări cu succes bonul pe casa de marcat.

În momentul în care se dorește închiderea comenzii, se va căuta clientul și se va relua comanda. Daca aceasta are avansuri asociate, atunci ele vor fi ștornate automat pe bonul fiscal curent, urmând ca operatorul să încaseze diferența de plată.

La data de 31 Mai 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Procedură încasare avans aferent unei comenzi și reluare comandă client cu storno avans în aplicația Nexus Easy Retail prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.10.160. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.10.160 | Nexus Media