Începând cu versiunea 23.1 va fi disponibilă procedura "webapi_v1_import_note_intrare_recepție_update", care va permite actualizarea câmpurilor: "observatii", "id_clasificare", "den_clasificare", "numar_factura" și "data_factura" din antetul notei de intrare recepție. Câmpurile "numar_factura" și "data_factura" se vor actualiza doar în cazul în care nu există deja o factură asociată notei de intrare. Identificarea recepției se va realiza fie prin câmpul "id_extern_nir", fie prin "serie_nir", "numar_nir" și "data_nir".
Pentru mai multe detalii despre structura și modul de apelare al procedurii puteți accesa link-ul următor:
https://www.suport.nexuserp.ro/index.php?id=2481.

La data de 23 Noiembrie 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Procedură API pentru actualizarea câmpurilor din antetul notelor de intrare recepție prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Receptii Online.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.1. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.1 | Nexus Media