Am inclus in ferestrele de generare a unei facturi de client , respectiv furnizor din fereastra de editare a unei comenzi din modulul "Comenzi expeditii", optiunea "Preluare termen de incasare din comanda", respectiv "Preluare termen de plata din comanda". Rolul acestora este de a prelua automat in facturile create, termenul de incasare, respectiv termenul de plata de pe comanda de expeditie.

La data de 23 Martie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Preluare termen incasare/plata din comenzi expeditie prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Transport Expeditii şi modulul Comenzi expeditie.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul urmatoare. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media