În urma solicitărilor clienților care utilizează aplicația "Nexus Salarii", începând cu versiunea 21.12 în modulul "Contracte de muncă" am inclus posibilitatea de utilizare a carnetelor atât pentru înregistrarea contractelor de muncă cât și pentru înregistrarea actelor adiționale ale acestora.
Pentru implementarea acestei funcționalități au fost necesare unele modificări noi pe care le vom detalia mai jos:

1. În modulul "Carnete" am adăugat două tipuri noi de carnete: "Act adițional contract de muncă" și "Contract de muncă".

2. În setările modulului "Contracte de muncă" am adăugat opțiunea "Carnet implicit Acte adiționale".

3. În modulul "Formații de lucru" am adăugat posibilitatea de selectare a carnetului care se utilizează pentru generarea actelor adiționale. Dacă există un carnet implicit pentru acte adiționale selectat în modulul "Contracte de munca", la adăugarea unei formații noi, carnetul va fi preluat din opțiune.

4. În modulul "Contracte de muncă" au fost operate mai multe modificări.

Am adăugat posibilitatea de selectare a carnetului și de validare a contractului de muncă.
De asemenea, am simplificat modul de adăugare a contractelor.
La adăugarea unui contract, paginile "Salarii" și "Jurnal modificări" nu vor mai fi disponibile. Toate detaliile contractului se pot modifica atâta timp cât nu a existat nicio validare a contractului. O dată cu validarea contractului are loc adăugarea deciziei de salarizare, a liniei de adăugare a contractului în jurnalul de modificări și posibilitatea de vizualizarea a paginilor "Salarii" și "Jurnal modificări". Adăugarea/modificare/stergerea deciziilor de salarizare/majorare/micșorare și modificările care se realizează din pagina "Jurnal modificări" vor putea fi efectuate doar pentru contractele valide.
La adăugarea/modificarea deciziilor de salarizare/majorare/micșorare se va deschide o fereastră compactă. Pentru a produce efecte, decizia de salarizare trebuie să fie VALIDATĂ.

5. Au fost modificați toți asistenții care presupun acordarea unui număr de document, astfel incât să putem selecta un carnet pentru acte adiționale.

La data de 1 Iulie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate utilizare carnete în modulul "Contracte de muncă" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Salarii.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.12. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.12 | Nexus Media