Am adăugat în aplicația NexusERP (v.21.1.), în fereastra de editare a unui dosar contabil din modulul "Opțiuni dosare contabile", un câmp nou "Tipuri de solicitări".
Aici se regăsește lista rapoartelor și documentelor care pot fi solicitate prin SPV, disponibile și pe site-ul ANAF, la Solicitări - Informații. Cele pentru persoane fizice sunt diferite de cele pentru persoane juridice, diferențierea realizandu-se prin intermediul codului fiscal.

Ulterior, în modulul "Mesaje SPV ANAF", înainte de descărcarea mesajelor, în cazul în care sunt dosare contabile care au bifate cel puțin un tip de document în câmpul mai sus menționat, se va trimite către ANAF câte o cerere de solicitare pentru fiecare document în parte .

Pentru a nu încărca inutil baza de date și a suprasolicita site-ul ANAF, se vor transmite solicitarile o singură dată pe lună. În cazul în care un răspuns la o solicitare a fost descărcat deja în luna curentă calendaristică atunci acesta nu va mai putea fi solicitat până luna urmatoare. Exceptie o fac documente șterse manual din baza de date, ulterior descărcării.

În cazul în care nu s-a reușit generarea unui răspuns pentru toate solicitarile, utilizatorul va avea posibilitatea a relua interogarea, prin intermediul unui mesaj de confirmare.

Aceasta modificare vine în ajutorul firmelor de contabilitate care doresc sa aibă o situație foarte clară asupra situaţiei lor fiscale, descărcarea mesajelor și trimiterea solicitarilor fiind acum disponibilă în același loc.

| v.21.1.1 | Nexus Media