Am adăugat în aplicația NexusERP (v. 19.34), în pagina de configurare a rapoartelor (de tip formular), pe pagina "General", opțiunea "Atașamente tipărite și trimise pe mail".

Astfel, utilizatorul poate seta ca la trimiterea pe e-mail (la validare sau din cadrul ferestrei de vizualizare a raportului) sau la imprimantă, odată cu raportul curent, să fie transmise și atașamentele adăugare pe documentul curent sau în alte module adiacente, dupa tipul de document.
Spre exemplu, pentru facturi clienti, furnizori, comenzi de la clienți, avize de insoțire marfă, se pot selecta tipuri de atașamente din cadrul modulului, din cadrul produselor de pe documentul curent sau de pe partenerul asociat.
Astfel, odată cu o factură de client se pot transmise acum și manuale de utilizare ale produselor de pe factura atasata, sau alte tipuri de documente considerate necesare, care au fost atasate in prealabil produselor sau partenerului.

La trimiterea manuală pe mail sau la imprimantă (adică din cadrul ferestrei de vizualizare a raportului), utilizatorului îi va apărea o fereastră cu atașamentele asociate, acesta având posibilitatea debifării acestora.

La data de 14 Octombrie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate trimitere pe mail sau la imprimantă, odată cu rapoartele de tip formular și a atașamentelor asociate documentului curent sau liniilor acestuia prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.34. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.34 | Nexus Media