Începând cu versiunea 22.1, am modificat procedura de rezervare stoc prin API, webapi_v1_import_comenzi_clienti_rezervare_stoc, astfel încât să poată fi trimisă ca parametru și gestiunea pentru care se dorește realizarea rezervării.
În cazul în care se dorește rezervarea întregii cantități de pe comandă pe o gestiune se va trimite parametrul specific gestiunii (id_gestiune, id_extern_gestiune sau den_gestiune) în secțiunea de parametri, iar dacă se dorește rezervarea la nivel de produs, parametrul pentru gestiune va fi trimis în secțiunea de linii. Pentru mai multe informații puteți accesa link-ul următor: https://www.suport.nexuserp.ro/index.php?id=2207.

La data de 4 Iulie 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate trimitere gestiune la procedura de rezervare stoc prin API prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.18. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.18 | Nexus Media