Am adăugat în aplicația NexusERP (v.19.24.01), la editarea unui raport din cadrul modulului "Opțiuni dosare contabile" setarea "Tip fișier": PDF sau EXCEL (implicit PDF, funcționalitate existentă până în prezent) .
Astfel, la salvarea sau trimiterea pe e-mail a unui raport generat din cadrul modulului "Arhivare rapoarte", se va crea fișierul/raportul în formatul specificat mai sus.
În cazul formatului "Excel", se vor exporta doar datele din cadrul raportului, nu toată sursa de date, funcționalitate existentă în fereastra de vizualizare a oricărui raport, pe butonul de export din partea stângă.

La data de 17 Iulie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate setare tip fișier (PDF sau EXCEL) generat la salvarea sau trimiterea pe email a rapoartelor din cadrul dosarului contabil prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.24.01. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.24.01 | Nexus Media