Am modificat fereastra de recepție marfă din aplicația Nexus Easy Retail pentru a permite scanarea codurilor de bare ale produselor în vederea confirmării recepției.
Pentru a realiza acest lucru am adăugat butonul "Scanez" în fereastra mai sus menționată. Acesta initiază scanarea, resetând cantitățile recepționate de pe documentul curent la 0. Ulterior, utilizatorul trebuie să scaneze articolele pe care dorește să le recepționeze, moment în care aplicația suplimentează cantitatea de recepționat cu 1, în cazul în care se identifică codul extern pe documentul curent și nu a fost deja atinsă cantitatea maximă permisă.
În cazul în care se apasă butonul "Renunț", se iese din modul "Scanare", cantitatea de recepționat de pe document fiind precompletată cu cantitatea inițială.
Acest mod de lucru este util dacă nu se dorește doar o inspectare vizuală a documentului înainte de confirmarea recepției, aceasta fiind predispusă greșelii.

La data de 17 Aprilie 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate scanare articole la recepționarea mărfii din aplicația Nexus Easy Retail prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.5.301. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.24.5.301 | Nexus Media