Am adăugat în fereastra de editare a unei locații de vânzare din aplicația Nexus ERP (v.24.7.) câmpul "Preluare automata client comanda NexyShop" (implicit nebifată).
Acesta trebuie bifat în cazul în care se dorește ca la aprobarea din aplicatia Nexus Easy Retail a comenzilor operate online, pe site-ul NexyShop, să fie realizată și preluarea automată a informatiilor privind clientul, delegatul, adresa de livrare și metoda de plata. Informațiile se vor adăuga și în nomenclatoarele din baza de date, în cazul în care acestea nu sunt identificate.
Dacă se lasă câmpul nebifat, la aprobarea comenzilor nu se va modifica clientul, ci comanda va rămâne asociată partenerului generic, ca până la această versiune.

La data de 28 Iunie 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate preluare informații client la aprobarea din aplicația Nexus Easy Retail a comenzilor primite de pe site NexyShop prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Magazin Online + NexyShop şi modulul Magazine OnLine.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.7. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.24.6.186 | Nexus Media