Am adăugat în fereastra de editare a unui partener din aplicatia Nexus ERP (v.24.4.) câmpul "Întârziere trimitere automată solicitări eFactura (ore)". Acesta este implicit necompletat, caz în care se utilizează ca reper pentru trimiterea automată a solicitărilor SPV la ANAF setarea de pe dosarul contabil, "Întârziere trimitere automată solicitari eFactura (ore)". Câmpul poate fi editat și din fereastra de editare tabelară, dar și la importul de parteneri.
Această modificare este utilă în special firmelor care doresc ca în cazul instituțiilor bugetare să nu fie o întârziere de trimitere automată a solicitărilor la ANAF (caz în care trebuie să completeze 0 pentru partenerii instituții publice), dar în cazul entităților economice să fie trimise solicitările cu o întârziere de la validarea facturii, interval în care mai pot interveni pe factură (trebuie completată o întârziere pe dosarul contabil de 1, 2 ore, în funcție de preferință, sau pe anumiți parteneri).
În modulul "Solicitari SPV e-Factura" se poate vizualiza data de estimare a trimiterii automate a solicitarilor (cu RoboNexy), calculată în funcție de setările facute.
La data de 4 Martie 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate personalizare pe partener a întârzierii trimiterii automate a solicitărilor SPV e-Factura prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Parteneri.
Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.4. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro,
iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.23.21.191 | Nexus Media