Am adăugat în cadrul aplicației NexusEasyRetail (interfața supermarket, magazin și fast food) (v.20.08), butonul "Inițiere inventar". Astfel, la accesarea acestui buton, utilizatorul va avea posibilitatea adăugarii pe documentul curent (fără a ține cont de existența stocului) a produselor pe care dorește sa le inventarieze.
După ce s-au trecut în revista toate produsele, se poate vizualiza situația inventarului în pagina "Închid inventar", de unde se și poate închide.
În paralel se poate observa faptul că în modulul "Inventar" din aplicația NexusERP s-a creat câte un document pe gestiunea de vânzare și pentru fiecare tip de cont pentru care s-au înregistrat produsele în inventarul deschis în EasyRetail.
La inchiderea inventarului se vor genera procese verbale de Plus/Minus inventar, în funcție de situatie, se va închide inventarul, și se va crea un bon nou.
Un inventar poate fi anulat prin apasarea butonului "Anulez inventar".

La data de 22 Aprilie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate inventariere produse din cadrul aplicației NexusEasyRetail prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Magazin.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.08. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.08 | Nexus Media