Am modificat câmpul "Imprimantă tiparire copie" din fereastra de editare a unei secții din aplicația NexusERP (v.22.10.183 si v.22.11.22) astfel încât acesta să permită selectarea mai multor imprimante, nu doar a uneia.
Astfel, la operațiunile care se efectuează în aplicația NexusEasyRetail (Restaurant, Fast Food, Catering) cum ar fi cele de validare comandă, storno articol, anulare document, modificare cantitate si trimitere mesaje către secții, se va trimite o copie a comenzii la toate imprimantele setate pentru tipărire copie.


La data de 2 August 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate configurare pe secții a mai multor imprimante pentru tipărire copie prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Sectii.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.10.183. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.10.183 | Nexus Media