Am adăugat în aplicația NexusEasyRetail - toate tipurile de interfață (v.20.08) butonul "Salvează Observații".

Astfel, în cazul în care utilizatorul completează un text în editorul text ce apare în partea superioară a majorității ferestrelor (ex, pag. de Produse, Clienți, Plăți), acesta va fi salvat ca și observații asociate la documentul curent la apăsarea butonului mai sus menționat.

În cazul în care documentul curent nu are asociate observații, textul se va salva automat. În cazul în care documentul curent conține deja niște observații, utilizatorul va fi întrebat dacă dorește să le înlocuiască cu cele existente sau să le adauge în continuare la acestea. Dacă se va apăsa butonul "Salvează observații" fără a avea un text completat se va considera că utilizatorul dorește să șteargă observațiile existente și va primi un mesaj de confirmare a operațiunii.

Observațiile asociate documentului pot fi vizualizate în partea stângă, sub lista de produse, pe pagina de Detalii.

De asemenea, în cazul în care se lucrează cu aplicația de catering, observatiile mai pot fi regăsite pe pagina cu comenzile, utilizatorul având posibilitatea în acest mod de a filtra și identifica comanda de interes. Spre exemplu, în cazul în care comenzile sunt livrate prin intermediul livratorilor externi (Glovo, Food Panda, Uber Eats, etc) se poate salva în câmpul de observații numărul de comandă din aplicația acestora, și ulterior se poate identifica comanda după acesta.

Observatiile pot fi ulterior regăsite și în aplicația NexusERP, atât în modulul "Bonuri fiscale" cât și în modulul "Comenzi de la clienți", în funcție de interfața utilizată.

Observațiile salvate vor fi tipărite pe comanda centralizată de bucătărie (pentru catering), pe nota de plată, pe bonul fiscal și pot fi afișate în cadrul rapoartele din aplicația Nexus.

| v.20.08 | Nexus Media