In aplicatia Xecutive.Retail, interfata POS Comenzi a fost optimizata pentru a crea si livra comenzi de la diferite departamente ale unui centru comercial.

Pe un bon de comanda pot fi atasate oricate comenzi create de la diferite departamente. O comanda poate fi rezervata prin bifarea itemului "Rezervare comanda" din interfata principala.

In interfata de livrare, pentru fiecare produs dintr-o comanda se afiseaza informatiile: cantitatea facturata, cantitatea care poate fi livrata si cantitatea care se livreaza.

In interfata Supermarket, se pot vizualiza toate comenzile aferente unui anumit bon de comanda si se ofera posibilitatea incasarii partiale sau integrale a comenzilor. Dupa aducerea comenzilor in bonul fiscal, cantitatea sau pretul pot fi modificate. De asemenea, se poate stabili ca dupa incasarea partiala a comenzilor, toate comenzile clientului sa fie inchise prin bifarea itemului "Inchidere comenzi" din interfata principala.

La data de 26 Iulie 2012 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Optimizare interfata Pos Comenzi in aplicatia Xecutive.Retail prin modificarea unui modul existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail şi modulul Verificare analize.

Această modificare asupra modulului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 12.32.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.12.32.0 | Nexus Media