Începând cu versiunea 22.1, pagina Puncte fidelitate existentă pe forma de editare a unei facturi de client va fi scoasă. Afișarea rapoartelor cu privire la situația punctelor de fidelitate cumulate pe client sau delegat vor fi disponibile în lista de itemi afișați pe săgeata verde corespunzătoare controlului asociat câmpului Client, respectiv Delegat.

La data de 16 Decembrie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Mutare butoane Raport puncte de fidelitate cumulate pe client/delegat pe controale prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.1. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.1 | Nexus Media