Începând cu versiunea 20.9 veți putea vedea noua variantă a modulului "Planificare concedii/cursuri", și anume "Planificare concedii". Planificările vor fi afișate în funcție de nr. de luni istoric setat în zona de prefiltrări a modulului (implicit : 0, ceea ce înseamnă ca vor fi afișate planificările a căror dată start se află în luna sesiunii curente a programului). Pentru a adăuga o planificare este necesar să completați următoarele:
- Contractul de muncă corespunzător salariatului în cauză
- Tipul de concediu: Concediu odihnă, CFS, Deplasări, Formare profesională, OLP Altele/Învoiri, OLP Căsătorie, OLP Deces, OLP Donare sânge, OLP Naștere.
- De la data
- Până la data
- Detalii (opțional în acest caz)
Aprobarea/Respingerea planificărilor se va face din interiorul ferestrei de adăugare/modificare planificare cu ajutorul butoanelor "Aprob/Resping". Odată aprobată/respinsă planificarea nu se mai pot face modificări asupra ei.
Tot în cadrul acestui modul am adăugat asistentul de "Planificare automată concedii" care prezintă o funcționalitate asemănătoare unei adăugări multiple de planificări concedii. Asistentul prezintă în partea stângă o zonă de filtre utilizate în procesul de căutare a salariaților, iar în partea dreaptă o zonă de date planificare utilizate la adăugarea propriu-zisă a planificărilor. Salariații fără zile de co. disponibile vor fi evidențiați prin culoarea roșie.
Pentru a putea vedea o imagine de ansamblu asupra tuturor planificărilor existente am adăugat în acest sens un "Calendar concedii". Aici puteți aplica filtre pentru căutare precum, nivel organigramă, perioadă, punct de lucru, meserie, formație de lucru și loc de muncă. Lista planificărilor pe fiecare salariat în parte va fi disponibilă în grid-ul din partea de jos a ferestrei. La click-dreapta pe o planificare din calendar puteți aproba/respinge planificarea.

| v.20.9 | Nexus Media