Am modificat aplicația NexusERP (v.21.7.72.) astfel încat la adăugarea/modificare unui POS de tip Restaurant în aparate de marcat fiscale - Posuri, în cazul în care nu este setat punctul de lucru pe gestiunea de pe pos, atunci să nu fie permisă salvarea acestuia.

În urma acestei modificări, toate vânzările operate din interfața NexusEasyRetail - Restaurant, se vor înregistra pe punctul de lucru al gestiunii de vânzare. Pentru a putea opera documente în aplicația NexusEasyRetail, un utilizator va trebui să aibă același punct de lucru cu cel al gestiunii setate pe pos. Un utilizator care nu are același punct de lucru cu cel de pe gestiune, dar are acces la respectivul punct de lucru, se va putea conecta în aplicație pentru a vizualiza rapoarte, pentru a efectua deschideri și închideri de zi, raport Z și X și pentru a confirma diferite operațiuni.

Vânzările operate în celelalte tipuri de interfețe (Supermarket, Magazin, FastFood, Catering, SelfService) se vor inregistra pe punctul de lucru al utilizatorului conectat în aplicație.

Notă! Este de preferat ca path-ul sa fie instalat într-un moment în care nu este deschis niciun bon, pentru a avea acces la ele și a le putea închide.

La data de 1 Aprilie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Modificare mod înregistrare vânzări operate în aplicația NexusEasyRetail prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Restaurant şi modulul Bonuri fiscale.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.7.72. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.7.72 | Nexus Media