În cadrul raportului "Comenzi de la clienți - Formular" am adăugat opțiunea "Listare comandă în curs de aprobare" pentru a permite listarea pentru un document în curs de aprobare.
Funcționalitatea va fi disponibilă începând cu versiunea 21.11.

La data de 7 Iunie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Listare documente în curs de aprobare în raportul "Comenzi de la clienți - Formular" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.11. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.11 | Nexus Media