Am introdus in aplicatia NexusERP(v.18.8.0), in modulul Facturi clienti, in cadrul raportul Sursa date formulare anexe la factura client, posibilitatea de a centraliza produsele. Astfel se poate crea un tabel cu produsele centralizate(Tabel produse cumulate), in care se pot adauga urmatoarele coloane: Denumire produs, Cantitate, UM, Cantitate2, UM2, Cod produs, Pret fara tva, Valoare fara TVA si Valoare TVA. Pentru fiecare coloana exista posibilitatea de a fi sau nu afisata in tabel.
La data de 14 Februarie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Includere "Tabel produse cumulate" in sursa de date a raportului "Sursa date formulare anexe la factura client" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.
Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.8.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro,
iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.17.31.100 | Nexus Media