Am introdus in raportul Lista consum centralizare, din cadrului modulului Bucatarie, posibilitatea de a afisa coloanele: Gestiune vanzare si Gestiune consum.

La data de 24 Martie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Includere campuri Gestiune vanzare si Gestiune consum in raportul "Lista consum centralizare" din modulul Bucatarie prin modificarea unui raport existent în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Restaurant Backoffice şi modulul Bucatarie.

Această modificare a raportului o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.9.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.17.9.0 | Nexus Media