În cadrul asistentului de „Încasare cu bon fiscal” a fost adăugată posibilitatea de a selecta contul de card pe care se dorește a fi înregistrată încasarea. Utilizatorul poate selecta din combo fie opțiunea de a prelua contul bancar de pe gestiune, fie una dintre băncile aferente dispozitivului POS bancar.

La data de 7 Ianuarie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Încasare cu bon fiscal cu specificarea tipului de card și înregistrarea încasării în cont distinct prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.37.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media