Începând cu versiunea 22.12 în modulul Funcții customizate am adăugat două tipuri noi de funcții ce pot fi utilizate pentru generarea comenzilor către furnizori.
În cazul în care există funcții custom de tipul GenCmdAprovFurn-ST sau GenCmdAprovFurn, meniul Asistent din modulul Comenzi pentru furnizori va conține itemi pentru fiecare funcție existentă.
La apelarea asistentului creat prin funcție custom se va afișa o fereastra în care se va putea preciza perioada de analiză și numărul de zile pentru calculul necesarului de marfă. La salvarea, se va utiliza funcția custom pentru adăugarea comenzilor. Conținutul funcției custom trebuie să returneze următoarele câmpuri:
1. data_doc - data documentului
2. id_gestiune - Id-ul și punctul de lucru al gestiunii pe care se face comanda
3. id_furnizor - Id-ul și punctul de lucru al furnizorului de la care se face aprovizionarea
4. id_produs - Id-ul și punctul de lucru al produsului
5. tip_produs - codul produsului (FAA, EBA etc)
6. pret_achizitie - prețul de achizție ar produsului
7. cantitate - cantitatea produsului
8. moneda - devizul (optțional)
9. denumire_sup - detalii suplimentare.


La data de 19 August 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Generare comenzi pentru furnizori prin intermediul funcțiilor custom prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi pentru furnizori.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.12. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.12 | Nexus Media