Am implementat în aplicația Nexus Easy Retail - Supermarket, în versiunea 24.5.288, sistemul cash & carry.
Pentru a realiza acest lucru am adăugat în fereastra de editare din aplicația Nexus ERP a unui POS de vânzare de tip supermarket, câmpul "Mod vanzare cash & carry", cu itemii:
- Nu e cazul - implicit - funcționalitate existentă până la această versiune;
- Doar către persoane juridice;
- Persoane fizice și persoane juridice.

În aplicatia Nexus Easy Retail - Supermarket, în cazul în care în campul mai sus menționat este aleasă una din variantele "Doar către persoane juridice" sau "Persoane fizice & persoane juridice", înainte de a începe vânzarea se solicită scanarea obligatorie a unui card de delegat. Nu se va permite selecția manuală a clienților sau a delegaților. În plus delegatul identificat trebuie să fie asociat unui partener, în caz contrar nu se va permite continuarea vânzării.

Dacă se lucrează cu mod vânzare cash & carry doar către persoane juridice, atunci modalitățile de încasare disponibile vor fi:
- Numerar - se va genera o factură de client cu chitanță emisă pe contul de numerar setat pe gestiune de vânzare;
- Card - dacă POS-ul bancar este conectat la sistem, după confirmarea încasării se va genera factura de client cu încasare prin card, emisă pe contul de card setat pe gestiune de vânzare;
- Tichete - se va genera factură de client cu încasare emisă pe contul de tichete setat pe gestiune de vânzare;
- Credit - se va genera o factură de client neîncasată (va fi lăsată în sold, pentru a fi încasată ulterior);

Dacă se lucrează cu mod vânzare cash & carry atât către persoanele fizice cât și către cele juridice, atunci în cazul în care delegatul identificat are asociat un partener persoană juridică, utilizatorul va fi întrebat daca dorește să continue vânzarea pe persona juridică, caz în care încasarea documentului curent se va face similar cu cele descrise pentru mod vânzare cash & carry doar către persoane juridice. Dacă utilizatorul va dori să continue vânzarea pe persoană fizică, atunci se va prelua doar delegatul pe documentul curent, nu și partenerul asociat și se vor permite încasările clasice, către persoanele fizice, cu bon fiscal.
Dacă delegatul identificat la scanarea cardului nu are asociat un partener sau partenerul este persoană fizică, atunci se vor permite încasările clasice, către persoanele fizice, cu bon fiscal.

Odată cu această modificare am adăugat pe posul de vânzare și câmpul "Preia prețul din stoc la căutarea dupa numarul de lot", disponibil pentru interfața Supermarket. La scanarea în aplicația Nexus Easy Retail - Supermarket a unui număr de lot se va căuta articolul în stoc, iar în cazul în care se regăsește cu mai multe prețuri, utilizatorul va avea posibilitatea de a selecta dintr-o listă prețul de vânzare dorit. Atentie! Se permite preluarea prețului din stoc la căutarea după numărul de lot doar în cazul în care este setat pe POS ca și cont din care se face vânzarea "Marfa cu amanuntul".

La data de 15 Aprilie 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Easy Retail Supermarket - Cash & Carry prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.5.288. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.24.5.288 | Nexus Media