In nomenclatorul "Mesaje EDI" am creat posibilitatea de a importa facturi de clienti trimise ca atasamente pe email. Pentru aceasta este necesara efectuarea urmatoarelor setari:
- in campul "Directie" se alege optiunea "Import"
- in campul "Format mesaj" se alege optiunea "Atasamente - Facturi clienti"
- in campul "Protocol" se alege optiunea "mail"
- in pagina "Setari email" se completeaza campurile pentru configurarea contului de email dedicat primirii facturilor
- in fereastra Instrumente->Activitati programate->Import documente EDI se creaza un task dedicat importului pentru societatea respectiva

La data de 27 Aprilie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Descarcare facturi de pe email in instrumentul "prelucrare documente primare" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.8. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.8 | Nexus Media