Pentru a fluidiza fluxul de documente si pentrua contola si monitoriza activitatea de montaj instalatii si interventii service am realizat urmatoarele modificari:

- CRM Interventii se poate cupla cu un deviz de lucrari, iar SFA interventii, folosit de echipa care merge pe teren, are acces in vizualizarea, deschiderea si editarea direct din SFA a devizului.

- Mai exact, modul de lucru este urmatorul:
1. In CRM interventii se inregistreaza cererea de interventie (lucrare, reparatie, etc), aici se completeaza cerintele clientului, schite, manuale de service si se desemneaza echipa care se va ocupa de lucrare.
2. Echipa primeste automat un email cu lucrarea asignata (eventual si un telefon sau SMS), si in aplicatia web SFA Interventii poate consulta detaliile cerute de interventie: locatia, clientul, telefon, cerinte, etc.
3. Echipa aflata la client deschide din SFA un deviz de lucrari unde adauga materiale si manopera, iar daca clentul este de acord cu devizul lucrarea poate inecepe.
4. Din SFA echipa poate emite chitante pentru incasarea de avansuri pentru lucrari.
5. Din devizul de lucrari, dupa validare si verificare, se genereaza factura proforma si/sau fiscala catre client.

- In deviz, pentru manopera, se poate specifica pretul de vanzare, pe langa pretul de cost preluat din nomenclatorul de manopere.

- Am introdus posibilitatea ca lucrarea/devizul sa poata avea un pret de vanzare fix prestabilit (negociat) sau un pret calculat dinamic in functie de articolele de deviz (materiale, manopera, servicii, terti).

- Posibilitatea de a prezenta pe devizul generat in format html preturile de vanzare pentru materiale si manopera;

- Preturile de vanzare pentru materiale si manopere sa fie preluate din listele de pret;

- Interventia sa poata fi preluata de o echipa formata din mai multe persoane;

- In SFA optiune de a inactiva stergerea de materiale prin interfata web;

- Posibilitatea de a atasa de deviz sau interventie o schita a lucrarii (sau alte materiale scanate) care sa fie vizibile din interfata web SFA;

- Posibilitatea de a vedea in SFA pe interventie, sumele facturate si incasate pentru devizul curent.


La data de 22 Martie 2016 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare CRM interventii + Devize lucrari + SFA prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus SFA Mobile şi modulul Interventii, Service, RMA.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 16.5.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.16.5.0 | Nexus Media