În versiunea 24.6, în fereastra de editare a unui aviz de însoțire marfă client am adăugat asistentul Verific, similar celui existent în fereastra de editare din modulul Facturi clienți.
La finalizare se va genera un raport care va prezenta utilizatorului cantitatea din aviz, cantitatea scanată și diferența rezultată după scanare. Acest raport se va atașa documentului în pagina Atașamente în momentul apelării butonului Salvez din fereastră. Documentul se va identifica după denumirea Verificare marfă prin scanare.

La data de 19 Aprilie 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent Verificare marfă prin scanare în Avize de însoțire marfă clienți prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Avize de insotire marfa.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.6. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.24.6 | Nexus Media