Incepand cu versiunea 23.10 s-a creat posibilitatea de a onora o comanda de client prin avize de insotire intocmite pe gestiuni diferite de cea a comenzii.
Aceasta facilitate rezolva situatiile, intalnite uneori in practica, in care marfa comandata de client este stocata in locatii diferite (de multe ori aflate in localitati diferite) si se livreaza catre client direct, fara un transfer prealabil intr-o gestiune centrala.
Pentru comenzile cu optiune de rezevare stoc, aceste rezervari se vor face, desigur, in gestiunile din care se va livra marfa.

La data de 25 Mai 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Aviz de insotire din gestiune diferita de cea a comenzii de client prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.10. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.10 | Nexus Media